Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мазепа Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Мазепа Т. Європейські й українські музичні товариства у вимірі столичних культур XVIII-ХІХ ст. [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. - 2012. - Вип. 18(1). - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uk_msshr_2012_18(1)__6
| 2. |
Мазепа Т. С. Систематизація методів управління потенціалом торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Т. С. Мазепа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2010. - Вип. 2. - С. 351-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2010_2_54
| 3. |
Жарко І. В. Методологія ціноутворення в роздрібній торгівлі продовольчими товарами [Електронний ресурс] / І. В. Жарко, Т. С. Мазепа, Л. М. Смокова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 194-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_31
| 4. |
Жарко І. В. Держава як зовнішній чинник ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі продовольчими товарами [Електронний ресурс] / І. В. Жарко, Т. С. Мазепа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 2. - С. 278-286. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_2_43
| 5. |
Мілаш І. В. Ціна капіталу як базова концепція вибору джерела фінансування оборотних активів підприємств торгівлі [Електронний ресурс] / І. В. Мілаш, О. М. Филипенко, Т. С. Мазепа // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2012. - Вип. 1(1). - С. 336-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(1)__50
| 6. |
Мілаш І. В. Планування як функція управління реалізацією ресурсного потенціалу торговельного підприємства [Електронний ресурс] / І. В. Мілаш, Т. С. Мазепа, Л. М. Смокова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2013. - Вип. 2(1). - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2013_2(1)__14
| 7. |
Мазепа Т. Камерно-вокальне виконавство у "Галицькому музичному товаристві" (1838–1913 рр.) [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Наукові збірки Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка. - 2013. - Вип. 27. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2013_27_12
| 8. |
Мазепа Т. "Галицьке Музичне Товариство" у Львові: питання камерно-інструментального виконавства [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Наукові збірки Львівської національної музичної академії ім. М. В. Лисенка. - 2013. - Вип. 31. - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2013_31_34 Досліджено шляхи формування і розвитку музичних товариств як одного з найважливіших чинників європейської музичної культури XIX - початку XX ст. В контексті гуманітарного міждисциплінарного дискурсу розглянуто засади формування музичних, хорових, культурно-просвітницьких товариств в історичній перспективі від XVI ст. та увагу зосереджено на етапі їх кульмінаційного розвитку в XIX - на початку XX ст. В цьому ширшому контексті виокремлено конкретний приклад - Галицьке Музичне Товариство з центром у Львові, на якому і апробуються загальні принципи діяльності аналогічних культурно-просвітницьких, музичних товариств. У процесі становлення та розвитку музичних товариств сфера їх діяльності постійно розширювалась і набувала нових соціокультурних функцій, відповідно до рівня духовних потреб і запитів суспільства. Цим пояснюється активне залучення професійних музикантів та курс на професіоналізацію всіх форм музичного життя що й дозволяє визнати згадані товариства культурним феноменом, свідченням інтелектуальної та художньої зрілості. З цієї позиції трактуємо і всю діяльність Галицького Музичного Товариства (ГМТ), яка осмислюється як узагальнення типових для європейського культурного простору засад аналогічних осередків. Прагнення до професіоналізації, осягнення все значнішої позиції в утвердженні національної ідентичності і пізнанні питомих духовних традицій, утворення розгалуженої системи концертно-виконавських і музичних інституцій стали основою формування нового типу музичної творчості - виконавства - слухацької аудиторії. Це підтверджується аналізом репертуару концертів, організованих Товариством, списків його окремих учасників та колективів, програмами Консерваторії ГМТ та іншими документально підтвердженими артефактами. Вся багатоманітність функцій музичних товариств укладається в кілька груп. Перша група - когнітивна, яка передбачає просвітницьку функцію, функцію розширення і збагачення музично-естетичного світогляду; освітньо-професіоналізуючу функцію, тобто створення численних музично-освітніх інституцій з консерваторією включно; стимулюючу функцію, яка активізує композиторську та виконавську творчість. Друга група - суспільно заангажована, забезпечувала екзистенційні потреби, до неї відносимо функцію престижу участі в товариствах, організаційно-концертні або філармонійні завдання, розважальну і харитативну функції. Націєтворчу групу складають такі функції: національної ідентифікації, духовного об'єднання довкола релігійних традицій, компенсаторна, що передбачає апробацію моделей держави в структурах товариств, та інформативно-архівуюча.
| 9. |
Мазепа Т. "Галицьке Музичне Товариство" у Львові: питання камерно-інструментального виконавства [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка. - 2015. - Вип. 34. - С. 390-397. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2015_34_65 Досліджено шляхи формування і розвитку музичних товариств як одного з найважливіших чинників європейської музичної культури XIX - початку XX ст. В контексті гуманітарного міждисциплінарного дискурсу розглянуто засади формування музичних, хорових, культурно-просвітницьких товариств в історичній перспективі від XVI ст. та увагу зосереджено на етапі їх кульмінаційного розвитку в XIX - на початку XX ст. В цьому ширшому контексті виокремлено конкретний приклад - Галицьке Музичне Товариство з центром у Львові, на якому і апробуються загальні принципи діяльності аналогічних культурно-просвітницьких, музичних товариств. У процесі становлення та розвитку музичних товариств сфера їх діяльності постійно розширювалась і набувала нових соціокультурних функцій, відповідно до рівня духовних потреб і запитів суспільства. Цим пояснюється активне залучення професійних музикантів та курс на професіоналізацію всіх форм музичного життя що й дозволяє визнати згадані товариства культурним феноменом, свідченням інтелектуальної та художньої зрілості. З цієї позиції трактуємо і всю діяльність Галицького Музичного Товариства (ГМТ), яка осмислюється як узагальнення типових для європейського культурного простору засад аналогічних осередків. Прагнення до професіоналізації, осягнення все значнішої позиції в утвердженні національної ідентичності і пізнанні питомих духовних традицій, утворення розгалуженої системи концертно-виконавських і музичних інституцій стали основою формування нового типу музичної творчості - виконавства - слухацької аудиторії. Це підтверджується аналізом репертуару концертів, організованих Товариством, списків його окремих учасників та колективів, програмами Консерваторії ГМТ та іншими документально підтвердженими артефактами. Вся багатоманітність функцій музичних товариств укладається в кілька груп. Перша група - когнітивна, яка передбачає просвітницьку функцію, функцію розширення і збагачення музично-естетичного світогляду; освітньо-професіоналізуючу функцію, тобто створення численних музично-освітніх інституцій з консерваторією включно; стимулюючу функцію, яка активізує композиторську та виконавську творчість. Друга група - суспільно заангажована, забезпечувала екзистенційні потреби, до неї відносимо функцію престижу участі в товариствах, організаційно-концертні або філармонійні завдання, розважальну і харитативну функції. Націєтворчу групу складають такі функції: національної ідентифікації, духовного об'єднання довкола релігійних традицій, компенсаторна, що передбачає апробацію моделей держави в структурах товариств, та інформативно-архівуюча.
| 10. |
Мазепа Т. Духовна тематика в концертах галицького музичного товариства у Львові в 1838–1914 роках [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2017. - № 2. - С. 28-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2017_2_6 Досліджено діяльність Галицького Музичного Товариства у Львові впродовж 1838 - 1914 років щодо виконання духовної музики. Розглянуто місце та значення музики духовної тематики в мистецькій діяльності Товариства, охарактеризовано особливості репертуару концертів на різних етапах розвитку. Зроблено висновок, що завдяки виконанню у концертних програмах творів духовної, релігійної тематики, у яких заторкувались трансцендентні питання буття, утверджувались традиційні духовні ідеали, етичне начало природно сполучалось з естетичним.
| 11. |
Мазепа Т. Л. Соціокультурні функції музичних товариств у європейському просторі ХІХ – початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Т. Л. Мазепа // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2017. - № 4. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2017_4_39
| 12. |
Мазепа Т. Л. Історичні передумови виникнення консерваторії Галицького музичиного товариства у Львові [Електронний ресурс] / Т. Л. Мазепа // Українське музикознавство. - 2017. - Вип. 43. - С. 13-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuz_2017_43_4
| 13. |
Мазепа Т. Роль композиторської творчості у діяльності музичних товариств (на прикладі Галицького Музичного Товариства у Львові) [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Українська музика. - 2018. - Число 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2018_1_5
| 14. |
Мазепа Т. Галицьке Музичне Товариство у Львові у вимірі суспільного престижу [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Українська музика. - 2017. - Число 3. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2017_3_8 Досліджено шляхи формування і розвитку музичних товариств як одного з найважливіших чинників європейської музичної культури XIX - початку XX ст. В контексті гуманітарного міждисциплінарного дискурсу розглянуто засади формування музичних, хорових, культурно-просвітницьких товариств в історичній перспективі від XVI ст. та увагу зосереджено на етапі їх кульмінаційного розвитку в XIX - на початку XX ст. В цьому ширшому контексті виокремлено конкретний приклад - Галицьке Музичне Товариство з центром у Львові, на якому і апробуються загальні принципи діяльності аналогічних культурно-просвітницьких, музичних товариств. У процесі становлення та розвитку музичних товариств сфера їх діяльності постійно розширювалась і набувала нових соціокультурних функцій, відповідно до рівня духовних потреб і запитів суспільства. Цим пояснюється активне залучення професійних музикантів та курс на професіоналізацію всіх форм музичного життя що й дозволяє визнати згадані товариства культурним феноменом, свідченням інтелектуальної та художньої зрілості. З цієї позиції трактуємо і всю діяльність Галицького Музичного Товариства (ГМТ), яка осмислюється як узагальнення типових для європейського культурного простору засад аналогічних осередків. Прагнення до професіоналізації, осягнення все значнішої позиції в утвердженні національної ідентичності і пізнанні питомих духовних традицій, утворення розгалуженої системи концертно-виконавських і музичних інституцій стали основою формування нового типу музичної творчості - виконавства - слухацької аудиторії. Це підтверджується аналізом репертуару концертів, організованих Товариством, списків його окремих учасників та колективів, програмами Консерваторії ГМТ та іншими документально підтвердженими артефактами. Вся багатоманітність функцій музичних товариств укладається в кілька груп. Перша група - когнітивна, яка передбачає просвітницьку функцію, функцію розширення і збагачення музично-естетичного світогляду; освітньо-професіоналізуючу функцію, тобто створення численних музично-освітніх інституцій з консерваторією включно; стимулюючу функцію, яка активізує композиторську та виконавську творчість. Друга група - суспільно заангажована, забезпечувала екзистенційні потреби, до неї відносимо функцію престижу участі в товариствах, організаційно-концертні або філармонійні завдання, розважальну і харитативну функції. Націєтворчу групу складають такі функції: національної ідентифікації, духовного об'єднання довкола релігійних традицій, компенсаторна, що передбачає апробацію моделей держави в структурах товариств, та інформативно-архівуюча.
| 15. |
Мазепа Т. Рудольф Шварц –забутий директор Галицького Музичного Товариства [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка. - 2017. - Вип. 40. - С. 30-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2017_40_6
| 16. |
Мазепа Т. Діяльність Галицького Музичного Товариства в період формування структури (1838–1848 роки) [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені Миколи Лисенка. - 2017. - Вип. 41. - С. 32-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlnma_2017_41_5
| 17. |
Мазепа Т. Лєшек Мазепа – видатний дослідник музичної культури Львова і Галичини: від середньовіччя до сьогодення [Електронний ресурс] / Т. Мазепа // Українська музика. - 2019. - Число 1. - С. 34-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2019_1_6
| 18. |
Мазепа Т. Л. Роль анімації культури в збереженні духовних цінностей глобалізованого суспільства [Електронний ресурс] / Т. Л. Мазепа // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 1. - С. 85-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_1_18
| 19. |
Мазепа Т. Л. Роль меценатів у діяльності Галицького музичного товариства у Львові (1838-1914 роки) [Електронний ресурс] / Т. Л. Мазепа, О. Б. Письменна // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2023. - Вип. 136. - С. 60-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvnmau_2023_136_8
|
|
|